Kā reģistrēties Bio.lv?

Spiediet uz cilvēciņa ikonas lapas augšpusē labajā pusē un izveidojiet savu profilu spiežot uz Nav konta? Izveidojiet to šeit. Aizpildiet pieejamo reģistrācijas formu, izveidojiet paroli un atzīmējiet, ka piekrītat Noteikumiem.

Kādēļ reģistrēties?

Reģistrējoties interneta veikalā www.bio.lv Jums būs iespēja saņemt informāciju par jaunumiem, atlaidēm un aktualitātēm, interesējošo preci varēsiet pievienot savam vēlmju sarakstam, kā arī Jūs varēsiet pārraudzīt savu pirkumu statusu un vēsturi kā tiešsaistē (online), tā arī bezsaistē (offline). Reģistrētam profilam ir iespēja piesaistīt klienta karti.

Kā var iegūt klienta karti?

- Atsūtiet mums pasūtījuma numurus un/vai pirkuma čekus/ konta izrakstu par veiktajiem pirkumiem www.bio.lv un Biotēka veikalos, kuru kopsumma veido 100 EUR

- Mēs Jums piešķirsim klienta karti un piesaistīsim to Jūsu profilam

- Klienta karti pievienosim Jūsu nākamajam pasūtījumam

Kā aktivizēt / reģistrēt jaunu klienta karti?

- Reģistrējieties www.bio.lv

- Atsūtiet mums savas klienta kartes numuru

- Mēs piesaistīsim Jūsu profilam un aktivizēsim klienta karti*.

- Pēc kartes aktivizēšanas, ievadiet klienta kartes numuru katra pasūtījuma beigās

*klienta karte ir piesaistīta e-pasta adresei ar kuru esat reģistrējies/-usies www.bio.lv

Vai Bio.lv piemēro 3+ Ģimenes kartes atlaidi?

- Reģistrējieties www.bio.lv

- Atsūtiet mums savas 3+ Ģimenes kartes datus

- Mēs piesaistīsim Jūsu profilam un aktivizēsim 3+ Ģimenes karti**.

- Pēc kartes aktivizēšanas, ievadiet 3+ Ģimenes kartes numuru katra pasūtījuma beigās

*3+ Ģimenes karte ir piesaistīta e-pasta adresei ar kuru esat reģistrējies/-usies www.bio.lv

**Profilam var piesaistīt tikai vienu atlaižu karti. Jūs varat izvēlēties vai vēlaties piesaistīt 3+ Ģimenes karti vai Biotēka klienta karti.

Vai Bio.lv var iegādāties un norēķināties ar Dāvanu kartēm?

Dāvanu kartes iegādāties un ar tām norēķināties var tikai klatienē Biotēka veikalos.

Vai es varu mainīt profila informāciju?

Jā, ikvienam reģistrētam lietotājam ir tiesības jebkurā brīdī precizēt, mainīt, papildināt iepriekš sniegtos datus vai dzēst savu reģistrāciju. Jūs nevarēsiet mainīt savu e-pasta adresi, jo tas ir Jūsu unikālais profila identifikators. Klienta karte tiek piesaistīta Jūsu e-pastam. Ja vēlaties mainīt šo informāciju, sazinieties ar mums.

Kāda ir piegādes teritorija?

Piegādi nodrošinām visā Latvijas teritorijā.

Cik maksā piegāde?

Piegāde uz Omniva Pakomātiem un DPD paku skapjiem/ Paku bodēm 2,50 EUR.

Piegāde ar DPD kurjeru Latvijas teritorijā 5,00 EUR.

Vairāk informācijas par piegādi šeit.

Kad es saņemšu savu pasūtījumu?

Piegādes laiks ir 1-3 darba dienas no pirkuma apmaksas brīža, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.

Kā es varu sekot sava pasūtījuma izpildes gaitai un piegādes statusam?

Jūs varat aplūkot pasūtījuma statusu un ielādēt rēķinu sava konta sadaļā "Pasūtījumu vēsture un detaļas", kas atrodas sadaļā "Mans konts" mūsu interneta veikalā.

Ja veicāt pasūtījumu kā viesis, izsekot to ir iespējams, ievadot Jūsu e-pasta adresi un pasūtījuma numuru šeit.

Pasūtījuma detaļās ir atrodams Omniva vai DPD izsekošanas numurs. Ievadot to attiecīgajā laukā, Jūs varēsiet redzēt pasūtījuma piegādes statusu un atrašanās vietu:

Kāda informācija ir jānorāda veicot pirkumu?

Kontaktinformācija ir vajadzīga, lai mēs ar Jums varam sazināties piegādes saskaņošanai, kā arī gadījumā, ja ir nepieciešams precizēt informāciju par pasūtījumu.

Lūdzu, norādiet precīzu saņēmēja kontaktinformāciju, lai kurjers var sazināties un piegādāt sūtījumu precīzi, laicīgi un bez aizķeršanās.

Vai varu nosūtīt preci kādam citam?

Jā, Jūs varat veikt pirkumu un nosūtīt to citam saņēmējam.

Piemēram, iegādājieties preces savu radinieku vietā, ja viņiem nav pieejams internets, vai nosūtiet preces saviem tuviniekiem attālākos Latvijas reģionos, vai aizsūtīt skaistu dāvanu.

Tas ir pavisam vienkārši - pirkuma procesā sadaļā “Piegādes veids” pievienojiet jaunu piegādes adresi. Un papildus informāciju ierakstiet komentārā.

Vai Bio.lv var iepirkties juridiskas personas?

Jā, veicot pasūtījumu, komentārā norādiet rekvizītus.

Mēs izrakstīsim atsevišķu rēķinu un nosūtīsim Jums e-pastā.

Vai es varu iegādāties produktus tikai savām vajadzībām, vai arī – lai pārdotu citiem?

Sazinieties ar mums, rakstot uz: liene@cintamani.lv

Kā rīkoties, ja neesmu apmierināts ar pirkumu?

Jums ir tiesības 14 dienu laikā pēc pirkuma saņemšanas iesniegt atteikuma veidlapu un bez paskaidrojumiem atgriezt pirkumu saskaņā ar LR likumdošanu.

Aizpildiet atteikuma veidlapu un kopā ar preci un rēķina kopiju atgrieziet to SIA Cintamani Baltic, Jelgavas ceļš 20, Tīraine, Mārupes novads, LV- 2167.

Atteikuma veidlapa ir pieejama interneta veikalā www.bio.lv pie katra produkta.